NMST 112M-4
Yapı Büyüklüğü | NMST 112M-4 |
Anma Gücü (kW) | 5.5 |
Anma Akımı(A IN) | 11.5 |
Anma Hızı (1/dak) | 1414 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 6 |
Anma Momenti (MN) | 37.1 |
Verim (η%100) | 83 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 112M-4 |
Anma Gücü (kW) | 5.5 |
Anma Akımı(A IN) | 11.5 |
Anma Hızı (1/dak) | 1414 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 6 |
Anma Momenti (MN) | 37.1 |
Verim (η%100) | 83 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
112 | 190 | 140 | 70 | 235 | 218 | 176 | 175 | 221 | 262 | 12 | 385 | 453 | 28 | 60 | 8 | 31 | 7 | 2 x Pg13.5 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 112M-4 | 5.5 | 7.5 | 11.5 | 1414 | 0.86 | 0.83 | 0.76 | 0.63 | 80.2 | 83 | 84.1 | 82.9 | 6 | 37.1 | 2.5 | 2.8 | 0.015 | 48 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
28 FF 218 | 250 | 180 | 215 | 15 | 4 | 176 | 385 | 14 | 325 | 453 | 28 | 60 | 8 | 31 | 7 | 2 x Pg13.5 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 112M-4 | 5.5 | 7.5 | 11.5 | 1414 | 0.86 | 0.83 | 0.76 | 0.63 | 80.2 | 83 | 84.1 | 82.9 | 6 | 37.1 | 2.5 | 2.8 | 0.015 | 48 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
112 | 1604 | 1302 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
112 | 220 | 1550 | 220 | 1280 | 130 | 1520 | 130 | 1265 |