NMST 180M-4
Yapı Büyüklüğü | NMST 180M-4 |
Anma Gücü (kW) | 18.5 |
Anma Akımı(A IN) | 35.2 |
Anma Hızı (1/dak) | 1459 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 6.2 |
Anma Momenti (MN) | 121.1 |
Verim (η%100) | 89.3 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 180M-4 |
Anma Gücü (kW) | 18.5 |
Anma Akımı(A IN) | 35.2 |
Anma Hızı (1/dak) | 1459 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 6.2 |
Anma Momenti (MN) | 121.1 |
Verim (η%100) | 89.3 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
180 | 279 | 241 | 121 | 360 | 348 | 250 | 327 | 354 | 411 | 15 | 651 | 772 | 48 | 110 | 14 | 51.5 | 9 | 2 x Pg21 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 180M-4 | 18.5 | 25 | 35.2 | 1459 | 0.86 | 0.85 | 0.81 | 0.73 | 86.7 | 89.3 | 87.8 | 87.8 | 6.2 | 121.1 | 2.8 | 2.9 | 0.1074 | 172 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
48 FF 300 | 350 | 250 | 300 | 19 | 5 | 250 | 651 | 18 | 541 | 772 | 48 | 110 | 14 | 51.5 | 9 | 2 x Pg21 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 180M-4 | 18.5 | 25 | 35.2 | 1459 | 0.86 | 0.85 | 0.81 | 0.73 | 86.7 | 89.3 | 87.8 | 87.8 | 6.2 | 121.1 | 2.8 | 2.9 | 0.1074 | 172 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
180 | 3458 | 2779 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
180 | 425 | 3175 | 425 | 2715 | - | 3755 | - | 3230 |