NMST 355S-6
Yapı Büyüklüğü | NMST 355S-6 |
Anma Gücü (kW) | 250 |
Anma Akımı(A IN) | 451.6 |
Anma Hızı (1/dak) | 988 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 5.5 |
Anma Momenti (MN) | 2416.5 |
Verim (η%100) | 94 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 355S-6 |
Anma Gücü (kW) | 250 |
Anma Akımı(A IN) | 451.6 |
Anma Hızı (1/dak) | 988 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 5.5 |
Anma Momenti (MN) | 2416.5 |
Verim (η%100) | 94 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
355 | 610 | 500 | 254 | 718 | 700 | 552 | 670 | 705 | 838 | 33 | 1312 | 1532 | 100 | 210 | 28 | 106 | 16 | 2 x M63 | M24 |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 355S-6 | 250 | 340 | 451.6 | 988 | 0.85 | 0.85 | 0.81 | 0.71 | 92.2 | 94 | 93.8 | 93.6 | 5.5 | 2416.5 | 2 | 2.1 | 7.3695 | 1700 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
100 FF 740 | 800 | 680 | 740 | 24 | 6 | 552 | 1312 | 25 | 1102 | 1532 | 100 | 210 | 28 | 106 | 16 | 2 x M63 | M24 |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 355S-6 | 250 | 340 | 451.6 | 988 | 0.85 | 0.85 | 0.81 | 0.71 | 92.2 | 94 | 93.8 | 93.6 | 5.5 | 2416.5 | 2 | 2.1 | 7.3695 | 1700 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
355 | 10548 | 8790 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
355 | 9330 | 9330 | 5210 | 5210 | 5120 | 14910 | - | 11110 |