NMST 100L-8
Yapı Büyüklüğü | NMST 100L-8 |
Anma Gücü (kW) | 1.1 |
Anma Akımı(A IN) | 3.8 |
Anma Hızı (1/dak) | 691 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 3.2 |
Anma Momenti (MN) | 15.2 |
Verim (η%100) | 63 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 100L-8 |
Anma Gücü (kW) | 1.1 |
Anma Akımı(A IN) | 3.8 |
Anma Hızı (1/dak) | 691 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 3.2 |
Anma Momenti (MN) | 15.2 |
Verim (η%100) | 63 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
100 | 160 | 140 | 63 | 200 | 194 | 138 | 175 | 197 | - | 12 | 386 | 453 | 28 | 60 | 8 | 31 | 7 | 2 x Pg13.5 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 100L-8 | 1.1 | 1.5 | 3.8 | 691 | 0.73 | 0.66 | 0.63 | 0.43 | 61.4 | 63 | 64.3 | 60.8 | 3.2 | 15.2 | 1.7 | 2 | 0.0094 | 30 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
28 FF 215 | 250 | 180 | 215 | 15 | 4 | 138 | 386 | 14 | 326 | 453 | 28 | 60 | 8 | 31 | 7 | 2 x Pg13.5 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 100L-8 | 1.1 | 1.5 | 3.8 | 691 | 0.73 | 0.66 | 0.63 | 0.43 | 61.4 | 63 | 64.3 | 60.8 | 3.2 | 15.2 | 1.7 | 2 | 0.0094 | 30 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
100 | 1415 | 1151 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
100 | 210 | 1240 | 210 | 1130 | 125 | 1345 | 125 | 112 |