NMST 160Lb-8
Yapı Büyüklüğü | NMST 160Lb-8 |
Anma Gücü (kW) | 7.5 |
Anma Akımı(A IN) | 17.6 |
Anma Hızı (1/dak) | 722 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 5.5 |
Anma Momenti (MN) | 99.2 |
Verim (η%100) | 82 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 160Lb-8 |
Anma Gücü (kW) | 7.5 |
Anma Akımı(A IN) | 17.6 |
Anma Hızı (1/dak) | 722 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 5.5 |
Anma Momenti (MN) | 99.2 |
Verim (η%100) | 82 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
160 | 254 | 254 | 108 | 318 | 310 | 236 | 304 | 315 | 373 | 15 | 613 | 729 | 42 | 110 | 12 | 45 | 8 | 2 x Pg21 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 160Lb-8 | 7.5 | 10 | 17.6 | 722 | 0.76 | 0.75 | 0.65 | 0.56 | 81 | 82 | 82.5 | 80 | 5.5 | 99.2 | 2.2 | 2.6 | 0.1316 | 140 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
42 FF 300 | 350 | 250 | 300 | 19 | 5 | 236 | 613 | 18 | 503 | 729 | 42 | 110 | 12 | 45 | 8 | 2 x Pg21 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 160Lb-8 | 7.5 | 10 | 17.6 | 722 | 0.76 | 0.75 | 0.65 | 0.56 | 81 | 82 | 82.5 | 80 | 5.5 | 99.2 | 2.2 | 2.6 | 0.1316 | 140 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
160 | 3790 | 3033 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
160 | 350 | 3760 | 350 | 2890 | - | 4245 | - | 3755 |