NMST 225M-8
Yapı Büyüklüğü | NMST 225M-8 |
Anma Gücü (kW) | 22 |
Anma Akımı(A IN) | 46.2 |
Anma Hızı (1/dak) | 730 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 6 |
Anma Momenti (MN) | 287.8 |
Verim (η%100) | 87 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 225M-8 |
Anma Gücü (kW) | 22 |
Anma Akımı(A IN) | 46.2 |
Anma Hızı (1/dak) | 730 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 6 |
Anma Momenti (MN) | 287.8 |
Verim (η%100) | 87 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
225 | 356 | 311 | 149 | 436 | 434 | 300 | 371 | 442 | 504 | 19 | 818 | 965 | 60 | 140 | 18 | 64 | 11 | 2 x Pg36 | M20 |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 225M-8 | 22 | 30 | 46.2 | 730 | 0.84 | 0.79 | 0.73 | 0.64 | 86.1 | 87 | 87.1 | 85.4 | 6 | 287.8 | 1.9 | 2.7 | 0.7147 | 350 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
60 FF 400 | 450 | 350 | 400 | 19 | 5 | 300 | 818 | 18 | 678 | 965 | 60 | 140 | 18 | 64 | 11 | 2 x Pg36 | M20 |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 225M-8 | 22 | 30 | 46.2 | 730 | 0.84 | 0.79 | 0.73 | 0.64 | 86.1 | 87 | 87.1 | 85.4 | 6 | 287.8 | 1.9 | 2.7 | 0.7147 | 350 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
225 | 7200 | 5745 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
225 | 8030 | 8030 | 4060 | 4060 | 7165 | 9335 | 3155 | 5320 |