NMST 200L-2
Yapı Büyüklüğü | NMST 200L-2 |
Anma Gücü (kW) | 37 |
Anma Akımı(A IN) | 65.1 |
Anma Hızı (1/dak) | 2962 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 7.1 |
Anma Momenti (MN) | 119.3 |
Verim (η%100) | 91.2 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 200L-2 |
Anma Gücü (kW) | 37 |
Anma Akımı(A IN) | 65.1 |
Anma Hızı (1/dak) | 2962 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 7.1 |
Anma Momenti (MN) | 119.3 |
Verim (η%100) | 91.2 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
200 | 318 | 305 | 133 | 400 | 385 | 319 | 365 | 394 | 460 | 19 | 759 | 876 | 55 | 110 | 16 | 59 | 10 | 2 x Pg29 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 200L-2 | 37 | 50 | 65.1 | 2962 | 0.9 | 0.9 | 0.89 | 0.85 | 91.6 | 91.2 | 91.4 | 89 | 7.1 | 119.3 | 2.6 | 2.8 | 0.13 | 254 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
55 FF 350 | 400 | 300 | 350 | 19 | 5 | 319 | 759 | 18 | 649 | 876 | 55 | 110 | 16 | 59 | 10 | 2 x Pg29 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 200L-2 | 37 | 50 | 65.1 | 2962 | 0.9 | 0.9 | 0.89 | 0.85 | 91.6 | 91.2 | 91.4 | 89 | 7.1 | 119.3 | 2.6 | 2.8 | 0.13 | 254 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
200 | 4086 | 3382 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
200 | 430 | 3650 | 430 | 3160 | - | 4240 | - | 3755 |