NMST 250M-4
Yapı Büyüklüğü | NMST 250M-4 |
Anma Gücü (kW) | 75 |
Anma Akımı(A IN) | 135.8 |
Anma Hızı (1/dak) | 1475 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 7 |
Anma Momenti (MN) | 485.6 |
Verim (η%100) | 92.7 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 250M-4 |
Anma Gücü (kW) | 75 |
Anma Akımı(A IN) | 135.8 |
Anma Hızı (1/dak) | 1475 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 7 |
Anma Momenti (MN) | 485.6 |
Verim (η%100) | 92.7 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
250 | 406 | 349 | 168 | 485 | 480 | 345 | 410 | 490 | 552 | 24 | 907 | 1057 | 65 | 140 | 18 | 69 | 11 | 2 x Pg36 | M20 |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 250M-4 | 75 | 100 | 135.8 | 1475 | 0.89 | 0.86 | 0.82 | 0.74 | 92.7 | 92.7 | 92.9 | 92.6 | 7 | 485.6 | 3 | 2.7 | 0.7316 | 472 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
65 FF 500 | 550 | 450 | 500 | 19 | 5 | 345 | 907 | 18 | 767 | 1057 | 65 | 140 | 18 | 69 | 11 | 2 x Pg36 | M20 |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 250M-4 | 75 | 100 | 135.8 | 1475 | 0.89 | 0.86 | 0.82 | 0.74 | 92.7 | 92.7 | 92.9 | 92.6 | 7 | 485.6 | 3 | 2.7 | 0.7316 | 472 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
250 | 5980 | 4884 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
250 | 6330 | 6330 | 3335 | 3355 | 5530 | 7965 | 2320 | 4760 |