NMST 90L-6
Yapı Büyüklüğü | NMST 90L-6 |
Anma Gücü (kW) | 1.1 |
Anma Akımı(A IN) | 2.9 |
Anma Hızı (1/dak) | 906 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 3.8 |
Anma Momenti (MN) | 11.6 |
Verim (η%100) | 72.9 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 90L-6 |
Anma Gücü (kW) | 1.1 |
Anma Akımı(A IN) | 2.9 |
Anma Hızı (1/dak) | 906 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 3.8 |
Anma Momenti (MN) | 11.6 |
Verim (η%100) | 72.9 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
90 | 140 | 125 | 56 | 185 | 176 | 127 | 150 | 178 | - | 10 | 324 | 385 | 24 | 50 | 8 | 27 | 7 | 2 x Pg13.5 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 90L-6 | 1.1 | 1.5 | 2.9 | 906 | 0.77 | 0.74 | 0.66 | 0.55 | 69.3 | 72.9 | 76.1 | 51.8 | 3.8 | 11.6 | 2 | 2.2 | 0.0045 | 21 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
24 FF 165 | 200 | 130 | 165 | 12 | 3.5 | 127 | 324 | 11 | 274 | 385 | 24 | 50 | 8 | 27 | 7 | 2 x Pg13,5 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 90L-6 | 1.1 | 1.5 | 2.9 | 906 | 0.77 | 0.74 | 0.66 | 0.55 | 69.3 | 72.9 | 76.1 | 51.8 | 3.8 | 11.6 | 2 | 2.2 | 0.0045 | 21 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
90 | 898 | 713 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
90 | 160 | 820 | 160 | 730 | 110 | 860 | 110 | 725 |