NMST 112M-8
Yapı Büyüklüğü | NMST 112M-8 |
Anma Gücü (kW) | 1.5 |
Anma Akımı(A IN) | 4.8 |
Anma Hızı (1/dak) | 720 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 4.2 |
Anma Momenti (MN) | 19.9 |
Verim (η%100) | 71 |
Yapı Büyüklüğü | NMST 112M-8 |
Anma Gücü (kW) | 1.5 |
Anma Akımı(A IN) | 4.8 |
Anma Hızı (1/dak) | 720 |
Kalkış Akımı (IK/IN) | 4.2 |
Anma Momenti (MN) | 19.9 |
Verim (η%100) | 71 |
H | A | B | C | AB | AC | AD | BB | HC | HD | K | L | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
112 | 190 | 140 | 70 | 235 | 218 | 176 | 175 | 221 | 262 | 12 | 385 | 453 | 28 | 60 | 8 | 31 | 7 | 2 x Pg13.5 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 112M-8 | 1.5 | 2 | 4.8 | 720 | 0.72 | 0.63 | 0.61 | 0.49 | 71.9 | 71 | 73.1 | 70.2 | 4.2 | 19.9 | 2.1 | 2.2 | 0.0161 | 44 |
TİP | ØP | ØN | M | S | T | AD | L | LA | LB | LC | ØD | E | F | GA | GD | R | DB |
28 FF 218 | 250 | 180 | 215 | 15 | 4 | 176 | 385 | 14 | 325 | 453 | 28 | 60 | 8 | 31 | 7 | 2 x Pg13.5 | * |
TİP | Anma Gücü | Anma Akımı | Anma Hızı | Güç Faktörü Cosψ | Verim η% | Kalkış Akımı | Anma Momenti | Kalkış Momenti | Devrilme Momenti | Atalet Momenti | Takribi Ağırlık | |||||||
Yapı Büyüklüğü | kW | ps | A IN | 1/dak | %125 | %100 | %75 | %50 | %125 | %100 | %75 | %50 | IK/IN | MN | MK/MN | MD/MN | Jmotkgm2 | kg |
NMST 112M-8 | 1.5 | 2 | 4.8 | 720 | 0.72 | 0.63 | 0.61 | 0.49 | 71.9 | 71 | 73.1 | 70.2 | 4.2 | 19.9 | 2.1 | 2.2 | 0.0161 | 44 |
Kayış - kasnak sistemlerinde, kasnağın takıldığı mil, radyal yüke (FR) maruz kalır. Müsaade edilebilir radyal yükler için mil ucu ile FR radyal yük tesir çizgisi arasındaki X mesafesi önemlidir. Radyal yük (FR) kasnak geometrisine bağlı olarak X0 ~ Xmax arasında mil ucuna etkir. Kullanılan kayış - kasnak tipine bağlı olarak rulmanı etkileyen radyal yük aşağıdaki gibi hesaplanır. Toplam radyal yük hesaplanırken kayış öngerilme kuvveti ile kasnak ağırlığı toplanmalıdır.
c = Kayış Öngerilme Faktörü c = 3 : Düz kayış (gergi kasnaksız) c = 2 : Düz kayış (gergi kasnaklı) c = 2 ~ 2,5 : -V- kayışı c = 1,5 ~ 2 : Dişli kayış
P = Motor Gücü [kW] D = Kasnak Çapı [mm] n = Motor Hızı [1/dak
TİP | FR x=x0 (N) | FR x=xmax (N) |
112 | 2039 | 1654 |
|
|
|||||||
MOTOR TİP | FR = 0 | FR = max | FR = 0 | FR = max | ||||
Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa disari (N) | Fa içeri (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | Fa aşağı (N) | Fa yukarı (N) | |
112 | 220 | 2160 | 220 | 1790 | 110 | 2085 | 110 | 1750 |